Capítulo de livros 20112017-04-04T21:05:53+00:00

CAPÍTULOS DE LIVROS

2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 2011 | 2010 | 2009 | 2008

BÁRTOLO, José, Sarmento, T., & L. Patrício, «Mobile Service Experience Prototyping: A holistic view of the service experience», in Proceedings of the 18th International Product Development Management Conference 2011. Proceedings of the 18th International Product Development Management Conference, June 6-7. 2011, Delft, the Netherlands. Brussels, Belgium: EIASM.

BÁRTOLO, José, Sarmento, T., & L. Patrício, Mobile Service Experience Prototyping: A holistic view of the service experience, in 18th International Product Development Management Conference 2011: Delft, Holand. Proceedings.

BABO, Maria Augusta (2011) – “Da imagem na linguagem”, in Moisés de Lemos Martins et all (eds.), Imagem e Pensamento, Coimbra: Grácio Editor, colecção Comunicação e Sociedade, 2011, pp. 29-37. ISBN 978-989-8377-12-8

BAPTISTA, Carla (2011) – “Mulheres (quase) não entram nos estúdios da televisão portuguesa”, In LOPES, Felisbela (org.), A TV dos Jornalistas, LASICS, Centro de Estudos de Comunicação e Sociedade (CECS), Universidade do Minho: Braga (http://www.lasics.uminho.pt/ojs/index.php/tv_jornalistas), pp. 79-90.

FAUSTINO, Paulo (2011), “Management, Business Models and Strategy: the case of TV´s Companies in Portugal”, in VUKANOVI, Zvezdan, FAUSTINO Paulo, Managing Media Economy, Media Content and Technology in the Age of Digital Convergence, University of Donja Gorica, Montenegro.

MARCOS, Maria Lucília – «Reconhecimento e Alteridade», in Marcos, Maria Lucília; Cantinho, Maria João; Barcelos, Paulo (eds.), Emmanuel Levinas. Entre Reconhecimento e Hospitalidade, Lisboa, Ed. 70, 2011, pp. 79-88. ISBN 978-972-44-1649-6.

SIMÕES, Maria da Graça; FREITAS, M. Cristina V. de (2011) – Perspetivas metodológicas inovadoras para a Ciência da informação: dois estudos desenvolvidos no âmbito do programa de Doutoramento da Universidade de Salamanca. In: Pulgarín Guerrero, Antonio; Vivas Moreno, Agustín – Limites, fronteras y espacios comunes: encuentros y desencuentros en las Ciencias de la información: actas. Badajoz : Departamento de Información y Comunicación de la Universidad de Extremadura. ISBN 9788499780214. p. 438-448.

ROSA, Jorge Martins, «Business as Usual: Philip K. Dick’s Mars», in Howard Hendrix, George Slusser e Eric S. Rabkin (orgs.), Visions of Mars: Essays on the Red Planet in Fiction and Science, Jefferson (NC), McFarland, 2011, pp. 130-138. [ISBN 978-0-7864-5914-8].